Jaunākās ziņas

Harley-Davidson 2020. gada adventure un streetfighter modeļi debitē ar jauniem Revolution Max dzinējiem

05 novembris 2019

Harley-Davidson 2020. gada adventure un streetfighter modeļi debitē ar jauniem Revolution Max dzinējiem
  •  Jaunā Harley-Davidson® vidējā svara platforma ar Revolution Max – jaudīgs un pavisam jauns šķidruma dzeses “V” veida dzinēju klāsts
  •  Jaunā Harley-Davidson® vidējā svara platforma ar Revolution Max – jaudīgs un pavisam jauns šķidruma dzeses “V” veida dzinēju klāsts
  • Iemiesoti jaunos Harley-DavidsonHarley-Davidson® Pan America 1250 un Bronx 975 modeļos 
  • Izziņots zirgspēku un griezes momenta klāsts 
  • Brembo un Michelin atbalsts vidējā svara platformas izstrādē


Piedzīvojot debiju EICMA motoizstādē Milānā, Harley-Davidson® izziņo savu vidējā svara platformu, kas iekļauj informāciju par savu pēdējo veikumu “V” veida dzinēju izstrādē – Harley-Davidson® Revolution Max. Jaudīgs, 60 grādos novietots “V” veida dzinējs ir radīts jaunās paaudzes Harley-Davidson® motocikliem un pieejams divās versijās – 1250 kubikcentimetru Harley-Davidson® Pan America 1250 un 975 kubikcentimetru versija Harley-Davidson® Bronx 975 motociklam. Pirmo reizi izziņoti Harley-Davidson® “More roads” stratēģijas prezentācijā 2018. gada jūlijā, abi satriecošie modeļi tirgū būs pieejami 2020. gadā, paplašinot ikoniskā zīmola klātbūtni jaunos motociklu segmentos un uzrunājot jaunus braucējus Harley-Davidson® saimē.


Pan America

Harley-Davidson® Pan America ir pavisam jauns piedāvājums ceļojumu un piedzīvojumu motociklu segmentā, kuru raksturo klejojumi, grants seguma ceļi un ugunskura smarža. Pan America 1250 ir divu riteņu plaša pielietojuma darba zirgs, kas būvēts, lai izturētu, veidots, lai atklātu, un konstruēts nezināmajam.

Pan America 1250 motociklu darbina jaunais šķidruma dzeses Revolution Max dzinējs. Radīts, lai darbinātu jaunās paaudzes Harley-Davidson® motociklus, un veidots, lai piedāvātu elastīgu veiktspēju ar plašu jaudas amplitūdu, kas sasniedz augstu apgriezienu motoru spēku. Samazinot svaru un palielinot jaudu, Revolution Max nodrošina šaura motora profilu, kas ir integrēts motocikla rāmī kā galvenā komponente, uzlabojot masas centrējumu un vadāmību. Vieglais motors ir aprīkots ar iekšējo stabilizatoru, kas novērš motora vibrāciju, nodrošinot braucēja komfortu un uzlabojot motocikla izturību. Motora dizains ir drosmīgs un konturēts, stiprs un slaids – ilustrējot Harley-Davidson® jauno laulību starp veiktspēju un stilu.

Revolution Max 1250 dzinēja veiktspējas mērķi:

  •  1250 kubikcentimetru tilpums
  •  Vairāk nekā 145 zirgspēki
  •  Maksimālais griezes moments virs 122 ņūtonmetriem (Nm)

inline_k7410ad2a77157af94b318be8c28d31b_76bf326a7958.jpgPan America

Bronx

Tāpat jaunais Revolution Max dzinējs ir atrodams jaunā Harley-Davidson® Bronx 975 motocikla sirdī. Šo vidējā svara streetfighter modeli raksturo nepielūdzama pašpārliecinātība katrā tā kustībā, izaicinot ar bravūrīgu attieksmi un veiktspēju. Apvienojot Revolution Max griezes momentu un jaudu ar vadāmību un modernu tehnoloģiju, Harley-Davidson® Bronx 975 piešķir vidējā svara kategorijai jaunu nozīmi. 


Revolution Max 975 dzinēja veiktspējas mērķi:

  •  975 kubikcentimetru tilpums
  •  Vairāk nekā 115 zirgspēki
  •  Maksimālais griezes moments virs 95 ņūtonmetriem (Nm)

inline_c50b25e7f7225f4d501fd990cd9af238_02743be196da.jpgBronx

Revolution Max dzinēja tehniskās iezīmes

  •  Šķidruma dzeses “V” veida dzinēja arhitektūra:

     
    •  “V” veida dzinēji kopš 1909. gada ir bijuši leģendāro Harley-Davidson motociklu centrālais elements. Šī līnija tiek ieturēta arī vidējā svara veiktspējas segmentā ar jauno Revolution Max dzinēju;

    •  60 grādu “V” veida leņķī novietotie cilindri nodrošina vietu dubultajiem droseļvārstiem, kas palielina gaisa caurplūdi un uzlabo veiktspēju;

    •  Šķidruma dzese saglabā kontrolētu dzinēja temperatūru nemainīgai veiktspējai dažādos klimatiskajos un braukšanas apstākļos.

       

Sadarbības partneri – bremzes un riepas

Lai uzlabotu jauno Pan America un Bronx modeļu sniegumu, Harley-Davidson® apvienoja spēkus ar galvenajiem piegādātājiem, lai izveidotu speciāla dizaina un veiktspējas bremžu un riepu risinājumus. Bremžu sistēmas izstrādē Harley-Davidson® sadarbojās ar Brembo, lai radītu radiālu monobloka četru virzuļu bremžu suportu, kas apvieno asas malas ar plūdeniem izliekumiem, veidojot motocikla stilu un nodrošinot precīzu bremžu darbību. Savukārt riepu tehnoloģijā Michelin un Harley-Davidson® cieši sadarbojās, lai katram modelim radītu riepas ar pielāgotu veiktspēju un saķeri jebkuros ceļa apstākļos.


ATPAKAĻ UZ IEPRIEKŠĒJO LAPU