Jaunākās ziņas

JAUNAIS HARLEY-DAVIDSON® SOFTAIL® STANDARD PIEDĀVĀ PĀRLIECINOŠU KRUĪZERA BAUDĪJUMU

24 februāris 2020

JAUNAIS HARLEY-DAVIDSON® SOFTAIL® STANDARD PIEDĀVĀ PĀRLIECINOŠU KRUĪZERA BAUDĪJUMU

Jaunais Harley-Davidson® Softail® Standard motocikls piedāvā Harley-Davidson kruīzera baudījumu: attieksmi demonstrējoša “bobbera” profils, Harley-Davidson Softail šasijas dinamiskais sniegums un Milwaukee-Eight® V-Twin dzinēja bezkompromisa jauda. Krāsots klasiski spilgti melnā krāsā (Vivid Black) un izcelts ar mirdzoša hroma un pulētu apdari, Softail Standard ir Harley-Davidson motocikls, kas pasniegts vienkāršotā formā.


Melnu un spožu detaļu kontrasts Softail Standard motociklam piešķir izskatu, kas vienlaicīgi iemieso klasiku un minimālismu. Tas tiks piedāvāts tikai spilgti melnā krāsā, aprīkots ar solo sēdekli, atsedzot saīsinātu aizmugurējo dubļusargu un nogludinātu 13 litru degvielas bāku, izceļot motocikla rāmi un motoru. Motors ir veidots, lai vērstu uzmanību motocikla centram ar pilnībā melno Milwaukee-Eight 107 dzinēju, kuru izceļ pulētu vārstu svārstīklu, primārā pārvada un sadales vārpstas vāki. Cilindru galvas netiek izceltas. Apaļais un kompaktais gaisa filtra korpuss papildus izceļ dzinēju. Motocikla dubultā "offset shotgun" izplūdes sistēma, kuru sedz hromēti aizsargi, uzsver Softail Standard modeļa zemo un pagarināto izskatu.

Klasiski spieķotie riteņu tēraudinline_m2fd4cb68ede108f32abe1fb165cefbe_cd36646e2021.jpga diski (priekšējais 19 collu, aizmugurējais 16 collu) ir pārklāti ar spožu hromu žilbinošam stilam. Motocikla priekšpusi izceļ lakotas priekšējās piekares čaulas, pulēti stūres tiltiņi, hromēts luktura rāmis un pagriezienu rādītāji veido papildus kontrastu ar motocikla spilgti melno krāsojumu. V-veida stūre (mini-ape) paceļ braucēja rokas, demonstrējot attieksmi. Kompakts mērinstrumentu panelis ar elektronisku displeju, kas novietots stūres paaugstinājumā, padara priekšējo daļu tīru un nepārbāztu.

Softail būtība

Harley-Davidson Softail šasija piešķir Softail Standard modelim stabilu pamatu. Tērauda rāmis ir veidots stingrībai un vieglam svaram. Motocikla rāmī stiprināts motors vēl vairāk palielina šasijas stingrību. Lai nodrošinātu dinamisku vadāmību, Softail aizmugurējās piekares svira ir veidota cieta, panākot klasiska “hard-trail” rāmja izskatu. Viena amortizatora aizmugurējā piekare paslēpj atsperi zem sēdekļa. Piekares slodzes regulēšana tiek veikta, vienkārši noņemot sēdekli, lai piekļūtu amortizatora korpusam, padarot to viegli pielāgojamu izvēlētajam brauciena veidam un braucēja svaram. Priekšējās piekares hidraulika nodrošina ātru reakciju uz braucēja darbībām, uzlabojot bremzēšanu un vadāmību. Priekšējās un aizmugurējās disku bremzes nodrošina pārliecinošu bremzēšanas spēku. Softail Standard modelis ir aprīkots ar bremžu anti bloķēšanas sistēmu jeb ABS.

inline_t7d1f995ac4a5e64e3f490c50ff189b4_e924bc597af0.jpg

Milwaukee-Eight jauda

Milwaukee-Eight 107 V-Twin motors nodrošina iedvesmojošu sniegumu un izskatu, skaņu un sajūtu, kas ir Harley-Davidson klasika. Divi kloķvārpstas balansieri samazina motora vibrāciju brīvgaitā, uzlabojot braucēja komfortu. Četru vārstu cilindru galvas nodrošina lielu gaisa plūsmu, savukārt uzlabotā cilindra galvas konstrukcija, divi dzinēja detonācijas sensori un precīza dzesēšana ļauj sasniegt 10.0:1 kompresijas pakāpi, kas rada spēcīgu griezes momentu un paātrinājumu.

ATPAKAĻ UZ IEPRIEKŠĒJO LAPU