Strauji mainīgā jaunu patērētāju vēlmju pasaule balsta Harley-Davidson 2027 programmas mērķus, vēršot fokusu un stratēģiskas investīcijas ASV biznesa atsvaidzināšanai, iekams strauji attīstās starptautiskās izaugsmes temps.
“Šie drosmīgie soļi, ko šodien pasludinām, pilnībā liek lietā Harley-Davidson plašās prasmes un konkurētspējīgo uguns jaudu – mūsu izcilību produktu attīstības un ražošanas jomā, vispasaules zīmola spēku un, protams, mūsu lielisko dīleru tīklu”, saka Matt Levatich Harley-Davidson Inc. prezidents un izpilddirektors. “Līdzās mūsu esošajiem lojālajiem braucējiem, mēs būsim jaunās divu riteņu revolūcijas priekšgalā, iedvesmojot nākotnes braucējus, kuri nav vēl pat aizdomājušies par to, cik braukšana ir aizraujoša”.
Visaptverošais “Vairāk ceļus Harley-Davidson” plāns , iekļaujot “klients vispirms” perspektīvu, ietver:
- Jaunus produktus – turpināt aizraut esošos braucējus un iedvesmot jaunos, paplašinot smagsvara līderību un atverot jaunus tirgus un segmentus
- Plašāka pieejamība – uzrunāt klientus, kur tie ir un tā kā tiem tīk iesaistīties daudz kanālu mazumtirdzniecības pieredzē.
- Spēcīgāki dīleri – ieviest uz sniegumu balstītu sistēmu, uzlabojot dīleru finanšu spēku un Harley-Davidson klienta pieredzi
“Mēs sagaidām, ka šī plāna rezultāts būs angažēta un ar daudz dažādāku braucēju kodolu paplašināta Harley-Davidson kopiena kā arī to pavadīs industrijā vadošais peļņas un naudas plūsmas apjoms”, saka Levatich.
Jaunie produkti
Liekot lietā savas industrijā vadošās dizaina un stiprās ražošanas spējas, Harley-Davidson plāno piedāvāt visaptverošāko motociklu klāstu, konkurējot daudzos lielākajos un ātrāk augošajos tirgus segmentos ar pilnu motociklu portfolio, ņemot vērā cenu, spēka avotu, kubatūru, braukšanas stilu un globālā tirgus jautājumu plašo spektru, proti:
- Stiprināt kompānijas smagsvara motociklu līdera pozīciju, turpinot attīstīt pilnveidotus, tehnoloģiski uzlabotākus Tūringa un Krūzera motociklus, kas ļaus esošajiem Harley-Davidson braucējiem nezaudēt aizrautību un braukt ilgāk.
- Ieviest jaunu modulāro 500cm3 līdz 1250cm3 vidēja svara motociklu platformu, kas caurvij trīs atšķirīgas produktu grupas un četras kubatūras sākot ar kompānijas pirmo piedzīvojumu Tūringa motociklu - Harley-Davidson™ Pan America™ 1250, un turpinot ar 1250cm3 Custom modeli un 975cm3 Streetfighter modeli, kuru ražošanas uzsākšana plānota 2020. gadā. Papildus modeļi, kas paplašinās piedāvājumu šajās produktu grupās sekos 2022. gadā.
- Attīstīt vieglāk pieejamus mazas kubatūras ( 250-500 cm3) motociklus Āzijas augošajam tirgum, ieplānotās stratēģiskās alianses ar ražotāju Āzijā ietvaros. Šis jaunais produkts un paplašinātā distribūcija paredz nodrošināt klientu pieaugumu Indijā –ātrāk augošajā pasaules tirgū un citos Āzijas tirgos.
- Būt līderiem elektrisko motociklu tirgū, izlaižot Harley- Davidson pirmo elektrisko motociklu LiveWire™, 2019. gadā – pirmo no plašā bez-sajūga “griez un brauc” elektro portofolio, kura dizains veidots, lai nostiprinātu kompānijas līdera pozīciju sporta elektrifikācijā. LiveWire līniju turpinās papildus modeļi 2022. gadā paplašinot portfolio ar mazākiem, vieglākiem un vēl vairāk pieejamākiem produktiem, iedvesmojot jaunos braucējus ar jaunu braukšanas veidu.
Papildus info par nākotnes produktiem ir apskatāmā šeit https://www.harley-davidson.com/eu/en/motorcycles/future-vehicles.html
Plašāka pieejamība
Harley-Davidson uzlabos pieeju piegādēm tirgos, lai atbildētu klientu šodienas vēlmēm:
- Izveidojot stipras iesaistes klientu pieredzi visos mazumtirdzniecības kanālos – ieskaitot uzlabojumus un paplašinājumus kompānijas globālajās digitālajās iespējās, iesaistot Harley-Davidson.com māku integrēt un vairot mazumtirdzniecības dīleru pieredzi esošajiem un jaunajiem klientiem.
- Iedibinot stratēģisku aliansi ar pasaulē vadošajiem e-komercijas provaideriem, lai paplašinātu Harley-Davidson piekļuvi miljoniem jaunu potenciālu klientu.
- Jauni mazumtirdzniecības formāti – tai skaitā mazi, urbāni veikalu skatlogi pa visu pasauli, lai parādītu zīmolu pilsētu iemītniekiem un ģenerētu pārdošanu no paplašinātā Harley-Davidson produktu port folio un paplašinātu starptautisko apģērbu distribūciju.
Stiprāki dīleri
Harley-Davidson pasaules klases dīleru tīkls ir integrāla kompānijas paātrinātās stratēģijas daļa un ir kritiski svarīgs vispārējai veiksmei. Kompānija ieviesīs uz sniegumu balstītu sistēmu, kas būtiski vairos dīleru tīkla spēku un klienta pieredzi, ļaujot labāko sniegumu uzrādošajiem un uzņēmīgākajiem dīleriem ieviest inovācijas un gūt sekmes sev un Harley-Davidson – kas sniedz Premium klases klientu pieredzi ar zīmolu, kas zināms ar nemitīgi pieaugošo produktu un klientu loka dažādību.
“Harley-Davidson ir ikonisks, jo nekad nav bijis statisks”, teica Levatich. “ Ejot uz priekšu, mēs saplūstam ar garu, kas virzīja mūsu dibinātājus 1903. gadā un katru no darbiniekiem un dīleriem, kas saskārās ar izaicinājumiem visa ceļa garumā. Mēs plānojam no jauna definēt mūsu zīmola esošās robežas – aizsniedzoties līdz jauniem klientiem tādā veidā, ka tiks stiprināts it viss, par ko mēs iestājamies kā zīmols un uzņēmums; un mēs nevaram sagaidīt, kad “metīsim robā”.
Video ar “Vairāk ceļus Harley-Davidson” plāna pamatelementiem https://www.harley-davidson.com/eu/en/about-us/more-roads.html
Finansējums un Finanšu dati
Papildus jauno klientu piesaistei, kompānija sagaida, ka “Vairāk ceļus Harley-Davidson” radīs papildus vērtību, stabilizēs un stiprinās esošo biznesu, uzlabos Harley-Davidson Motor Company atdevi uz investēto kapitālu ( ROIC), palielinās apgrozījumu un peļņu, un ļaus kompānijai dot vairāk naudas daļu turētājiem.
Paātrinātā stratēģija pieprasīs būtiskas investīcijas, lai izmainītu globālā biznesa trajektoriju. Kompānija plāno to paveikt ar visaptverošu izdevumu samazinājumu un iepriekš plānoto investīciju un resursu re-alokāciju, ieskaitot operatīvās investīcijas uz 2022.gadu 450 m USD līdz 550 m USD apmērā un kapitāla investīcijas uz 2022. gadu 225 m USD līdz 275 m USD apmērā. Kopumā kompānija plāno ar “Vairāk ceļus Harley-Davidson” ģenerēt vairāk nekā 1 miljardu USD papildus 2022. gada apgrozījumā salīdzinot ar 2017. gadu.
Kompānija tic, ka tās Paātrinātā stratēģija ir saskaņā ar tās mērķiem un balsta tos - celt apgrozījumu un palielināt operatīvo peļņu. Kompānija ir gatava finansēt stratēģiskas iespējas, paralēli saglabājot esošo investīciju un atdeves profilu un kapitāla alokācijas stratēģiju.
Harley-Davidson finansēšanas principi fokusēsies uz esošā biznesa stabilizēšanu un stiprināšanu, premiālā zīmola paplašināšanu un uz investīcijām pelņu nesošos, uz izaugsmi orientētos projektos. Mēs sagaidām, ka šie principi līdzās disciplinētam kapitāla alokācijas fokusam, ar uzlaboto izdevumu konkurētspēju un virs izdevumu efektivitāti ļaus Harley-Davidson veiksmīgi strādāt.
Papildus informāciju var iegūt šeit https://investor.harley-davidson.com/static-files/1bdc12c4-f26d-49d7-8ddd-bcb4e44d3ede